一蘭拉麵....一聽個及已經知道勁啦,
有日放假特登同老公去左試,
睇下係咪真係咁好味,
係咪排3個鐘都值得??
我果日係星期四,
到達大約11:40am左右,
我見條人龍都唔係好長,
所以我地決定排隊...等等等
其實老公唔係好想排咁耐隊為左試碗拉麵,
不過老婆點都唔肯走,
老公唯有乖乖部老婆慢慢排隊啦...
等等等...等等等...等等等...等等等...
等等等...等等等...等等等...等等等...
等等等...等等等...等等等...
等等等...等等等...
等等等...
終於輪到我地喇!!!!!
但係原來入到去仲要再等架...
等左大約1個鐘,
可以食喇!!!!!!好開心呀~~~~~
真係好好好好好味呀!!!!!
我加左隻溫泉蛋(好似加$15),
一蘭只係一款麵,
不過可以揀拉麵硬 / 適中 / 軟,
另外仲有油膩度都可以自己揀個岩自己口味既,
今次呢個拉麵無記錯好似大約$120,
我仲有加左叉燒添呀($20),
不過我覺得唔洗加都得,
根本都食唔曬d叉燒既~~~~
食飽飽就慢慢行過會展,
去埋一年一度既美食博覽會,
入到去好似咩都岩買咁,
3.6北海道牛奶買左2 pack 24盒,
有架車仔送添,
又買左d蜜糖零食......
買左都唔夠錢就走佬,
今日又食又買咁就過左一日,
時間過得好快,
又要比心機返工努力賺錢繼續實行師奶計劃!!!!!








沒有留言:
張貼留言